8 ноември 2010 г.

Коледно настроение

Ето я причината за малко ранното ми коледно настроение :). Не знам доколко се разбира, но съм нахилена до ушите и като дете се радвам на картичката от Нана.
Много ми се иска да можех да направя по прилична снимка, но досега не ми се получи...
Обещавам че ако постигна по-добър резултат ще сменя снимката. Но дори и най-качествената снимка не може да се сравни с усещането да държиш това бижу в ръце! Благодаря ти Нана!!!


А това пък е първото ми участие в предизвикателството Снежинки, зададено от Юлия за Картичкофуриите. Ще има още :)


Ще я включа и в Paper Players - snowmen

8 коментара:

  1. Картичката е невероятно красива:)))

    ОтговорИзтриване
  2. :) Страхотна картичка си получила от Нана.
    Много е нежна картичката с този прозрачен слой.

    ОтговорИзтриване
  3. Тече, Тече....., каква щастливка си ти...!
    Наистина Нана е направила едно малко бижу и знаеш колко много възклицания имаше около нея! Радвам се заедно с теб, че ти си гордата собственичка!!!
    А твоята картичка ....прелест! Колко добре е станало с ацетатното листче!!! Аз още не съм се пробвала, но ще го направя......и знаеш ли, твоето ацетатно листче, дето ми прати ......като добър "Плюшкин" си го запазих... - ха ха ха ...и сега ще го изпозвам!

    ОтговорИзтриване
  4. How adorable and creative! Thanks for joining The Paper Players this week!

    ОтговорИзтриване
  5. So pretty! Love the snowy scene. Thanks for playing along with The Paper Players!

    ОтговорИзтриване
  6. Тече, страхотна картичка - много ми харесва начина по който използваш прозрачната плака, а снежко.... голям сладур ;*! Благодаря, че се включи в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  7. Тече, страхотна е!
    А за тази на Нана - поздравления, щастливка си :).

    ОтговорИзтриване
  8. Wow a paper quilled snowman--how clever and cute! Thanks for joining us as the Paper Players this week.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...