14 юли 2011 г.

Пеперуда

Отдавна не бях правила картичка с пеперуда и едно от предизвикателствата ме провокира да се върна към тази толкова любима моя тема. То вече свърши, но пък използвах скеча на Hobbisimo
Синята хартия на цветя е всъщност картон с топло-залепена салфетка или т.нар. "салфетна техника". Рядко прибягвам до тази техника - почти необяснимо при наличието на толкова много и разнообразни салфетки и при положение, че резултата винаги ме е устройвал.
И май няма какво повече да кажа, освен че чак вече се дразня на себе си- всичките ми картички са едни такива геометрични... явно любовта ми към геометрията не е избледняла все още :-)
Хубав ден и не се преуморявайте в жегите!

4 коментара:

  1. На мен пък ми харесват твоите " геометрични " картички. Геометрични е равносилно на хармонични, нали? Така че, любовта ти е и към хармонията!

    ОтговорИзтриване
  2. Геометрично, хармонично и естетично - да допълня картината....
    Супер е - и дизайнерския картон, и пеперудата, и цветовата комбинация!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Цветовете са страхотно съчетани! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е хубава! Никога не бих се сетила, че си изпозвала салфетка. Поздравления

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...