22 януари 2012 г.

Happy Birthday

Тази картичка чакаше да бъде получена, преди да се представи тук.
Направих я с огромно желание и от раз (което рядко ми се случва).
Пак е с пеперуда, ама тази ми е най-любимата която съм правила до сега... и понеже още преди година и половина обещах на получателката да и направя картичка с пеперуди и все отлагах по причини изцяло зависещи от мен :-) сега вече с няколко уговорки мога да смятам че съм изпълнила обещанието си.

Тя обича синьо и е водолейка - по обясними причини (защото е и моя) това е любимата ми зодия, особено за жена. Концентрацията на приятели, роднини и просто познати, които са родени тези дни е много висока и както се досещате няма да има картички за всички. Затова пък доста се постарах тези, за които има да останат доволни. Аз си ги харесвам, надявам се получателките също.

Пак ще се включа в третото мър-мяу.
И ми остана само от тук да пратя мнооого целувки на рожденничката! ( и освен на нея и на Мяу, Пипи, Захароска и Финтифлюшка)
А на всички вас, които четете това - приятен и усмихнат ден!

25 коментара:

  1. Много нежна, Стеф! Щастливка е получателката! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много е нежна и тези маргаритки..чудна..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лелееее, Стеф! Колко е нежна и изпипана! Обичам маргаритки!

      Изтриване
  3. Много е красива, нежна и свежа! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. не ми изизаше полето ти за коментари първоначално, затова си сложих коментара на отговор ....Странно, и в други блогове ми се сучва...
    Ама пак да кажа - прелестна картичка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Успяла си да зарадваш някого,а това е най-хубавото!Винаги с интерес следя твоите квилинг творения,защото са ми на сърце!Приятен ден!

      Изтриване
  5. Тече-Стефче, като съм свикнала с ника ти и ми е по-трудно да свикна на име. :) Получателката няма как да не я е харесал. Много е нежна! Прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  6. Маргаритите ти ме извадиха от равновесие....невероятно добри са се получили! Прекрасна, изпипана до съвършенство картичка! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Very beautiful flowers and butterfly is awesome! Great work!!!

    ОтговорИзтриване
  8. Много нежна картичка.Впечатли пеперудата-елементите и на двете крилца се толкова огледално еднакви(което за мен си е истинско майсторство:)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Много позитивно и пролетно чувство лъха от картичката ти, а пеперудата е наистина страхотна!

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна картичка! Пеперудата е хубава, но цветята, цветята са разкошни!

    ОтговорИзтриване
  11. Те4е, великолепно! Много нежно и красиво! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  12. Много нежна и красива картичка с пролетно излъчване и настроение!

    ОтговорИзтриване
  13. Стеф, тази картичка е толкова нежна..- с великолепно подбрани цветове като съчетаание, с чудесна композиция, но тази пеперуда...- очите ми останаха в нея- струва ми се,че е много трудоемко да се направи една такава красота, но си е заслужавало!
    Обаче..върха са цвеята..- нежност..Това е думата, която ми идва първа при вида им.
    Перфектна картичка!Изобщо нямам съмнение,че получателката й ще е очарована!
    Много уважавам дамите водолейки - точни и отговорни....(и мъжете водолеи са много умни хора)...

    ОтговорИзтриване
  14. Цветята са като истински:-)Картичката е много стилна и касива.

    ОтговорИзтриване
  15. Мммммдаааа, пък на живо е оооще по-хубава...

    ОтговорИзтриване
  16. Ах, ти талантливо момиче! Създала си истинско вълшебство! Присъединявам се към думите на всички останали момичета! Пеперудата е жестока, но този път маргаритките направо ми привличат погледа като магнитчета! Невероятно истински изглеждат!

    ОтговорИзтриване
  17. Толкова нежна композиция :)
    Очите ми останаха в тези цветя!

    ОтговорИзтриване
  18. Много благодаря!!! Целувам ви всичките!

    ОтговорИзтриване
  19. Тече, пиши ми на nelly_ivancheva@abv.bg къде да ти пратя изненадката :)))

    ОтговорИзтриване
  20. Красота - чиста, свежа.. лъха на пролет и на аромат на цветя :) Страхотен подарък!
    Успех ти желая в предизвикателството!

    ОтговорИзтриване
  21. Много красива картичка! Букетът е разкошен! Майсторка си на квилинга :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...