20 юни 2013 г.

Baby boy

Трябваше да реагирам бързо и реших да е нещо по-простичко... и да, простичко е, но при мен нещата не стават бързо! Отново две вечери редих хартийки и цветлета, докато стана това:
Съжалявам за нощните снимки - нали се сещате светло синьо и червено са цветовете. Хартията е от "Hello Sweet Baby" на Marianne Design  и е страхотна - не само това листче, а цялото блокче. Водното конче ми е подарък от Злати и това е дебюта му... много си го харесвам и ще го виждате и в бъдеще. Този път съм го намазала със светлосин лак за нокти - идея нямам защо съм го купила, няма шанс да се лакирам с него, но пък това приложение много ми харесва.
Ръчичките са отзад на картичката, а за вътрешността най-после ползвах един шаблон, който имам от месеци и все нещо не се отдаваше да го използвам.
Нямам какво да кажа повече, освен че получателите си я харесаха => и аз съм доволна :-)

Craftin Desert Divas - Red, White & Blue
До скоро!

2 коментара:

  1. Много ми харесва :)) и водното конче и ръчичките. Тях как ги направи?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ръчичките са от това комплектче печати:

      http://armstrongshop.com/product/5018/artemio-dizaynerska-kolektsia-pechati-7-5h9-5sm.html

      купих си го точно за да ги слагам по бебешки картички и съм много доволна, наистина седят много сладко.

      Изтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...