14 октомври 2014 г.

Moment of happines

Преди срещата обещах да покажа АТС-тата, които направих специално за нея. Може би заради огромното ми желание станаха много хубави :-) (ей, аз съм била много скромна!)
Честно да си призная почти не разбрах кога свършиха и се извинявам на всички за които не достигнаха.
Първата серия е "Moment of happines" - наименование, което точно отразява усещането ми за срещата.
За тази серия използвах три различни марки печати и съм много впечатлена от надписа - 5 перфектни отпечатъка от 5 опита е нещо, което до сега не ми се е случвало. Освен това сложих малко дистрес, лъскави камъчета и много желание.

Втората (естествено) е "Simply Gorjuss"

Този път нямам любими  - всичките си ги харесвам еднакво и мисля, че ако трябваше да си избера само една... добре че не трябва!
Панделките са вързани с вилица, ама само на два рога на вилицата, а короните са от чисто злато...от самозалепващо фолио, залепено на картон и срязано с шаблон на Sizzix. На Sizzix са и рамките, които прилягат на всеки проект (или поне на всеки мой проект).

Хора, нали знаете как всеки си има някакви хора, които не познава лично, но от косвени впечатления, от видяното и чутото си е изградил мнение, че "това е моят човек!"...
Една от тези "мои хора" е Ели, с която се запознах на срещата и повярвайте ми преценката ми е била много точна. Маги, Данка... и с още много стари, нови (и вече лични) приятелки се сдобих! Не мога да пропусна и удоволствието да се видя отново с момичетата с които се знаем отдавна, ехееей още от първата среща и от следващите... Главата ми вечерта пулсираше, като че ли емоциите не се събират вътре и искат да излязат на широко.

А аз бях много, ама много щастлива!
Налага се да се скарам на отсъстващите, ама айде няма да е сега.

Чао!  

5 коментара:

  1. Имам имам си такова от първата серия и заедно с картичката са ми чудесен комплект, висят над работната маса. Благодаря от сърце!

    ОтговорИзтриване
  2. Истинско щастие беше да се запознаем и на живо, Тече! Страхотни АТС-та. Горд собственик съм на една от коронясаните госпожици. На живо е истинска прелест! Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз, и аз имам, последното лилаво момиченце с миниатюрна панделка. Прелестна е. Благодаря, Тече, за споделената радост. В събота идвам на панаир, подготвям ти обещаното АТС :-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихи, добре ще те чакам - независимо дали ще носиш или не АТС много ще се радвам да се видим!

      Изтриване
  4. Така се радвам, че се запознахме на живо! Не можахме много да се видим само. Ето на, изпуснала съм АТС-тата.

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...