13 януари 2015 г.

Мини картичка "For you"

Тази ми е втората за годината. Първата ще покажа след като си иде при получателката :-)
Направих я с цветенцата, които ми останаха от първата и стана много сладка. След коледните картички нещо ме влече към цветя и пеперуди.
Принципно цветята са съвсем елементарни - но аз мога да направя и най-лесното нещо пипкаво и бавно. Използвах 2 пънча и няколко шаблона на Sizzix (някой ще си рече, че съм им рекламен агент, но аз просто не мога да им се наситя).
Изрязаните цветчета първо оформих, после пробих в средата и нанизах тичинките. Капнах лепило и изчаках да изсъхне. На сините, дето са с 3 тичинки изрязах два от стърчащите отзад конци и оставих само по един за дръжка. Лакирах въпросните дръжки със зелен лак за нокти и пак изчаках да изсъхне ... до следващия ден. После нанизах и залепих зелените листенца в основата на цветчетата -шаблончето Forsythia реже едновременно 20 бр. от тях, а това за листенцата 6 - голям кеф! Надписът е от Руми - прекрасен. Рамчицата и тя на Sizzix, както и папката за релеф и бордерчето.
Размерът на картичката е А7 (105×74).


Голямо писане падна! За днес стига.
До скоро!

2 коментара:

  1. ЧНГ, Тече - здрава и безгрижна година! Картичката е малко, кокетно бижу. А, така ми мирише на пролет като я гледам. Цветята (в частност пролетните) просто са част от творческото ти излъчване. Топли поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Много свежа картичка!И букетът ти е толкова реалистичен и 3D че ти се иска да се протегнеш и да го вземеш:)

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...