3 май 2015 г.

Картичка за кръщене

Картичка за кръщене - много детска и шарена, при това за момче.
Подаръкът ще е дървен кон на пръчка и това беше причината да заложа точно на тези хартии на Scrap Berry's.
 Пликчето украсих с най-сладкото слонче на света, знаменца и един бордер на Sizzix, който много харесвам, но до сега все не успявах да приложа. Така с цветните точки много ми харесва.
 Май малко прекалих с точките на самата картичка, ама пък нали да е детско и шарено...
 Буквите са на Даниела Цонева - много благодаря, че ми даде да ги ползвам, защото името е най-важният елемент - все пак картичката е за кръщене.
 Котето отново на Scrap Berry's е една от пловдивските ми придобивки. По принцип държи лодка, но аз реших да дебютира с балони. Техниката отново е paper piecing. Малките знаменца изрязах от една от хартиите на същото блокче и залепих на конец. Станаха мнооого сладки!
 От вътрешната страна оставих само страхотното листче с кончетата.

Много съм доволна от себе си!
И след като вече това е готово очаквайте завършената ми първа микс медия - онази за която е виновна Кат.
До скоро!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...