30 ноември 2015 г.

Първата за Коледа

Закъснях тази година, ама когато най-много ми се правеше нещо коледно трябваше да правя сватбено...
Ето я и първата коледна. Отдавна съм си подготвила "сомнамбулката" на Simply Gorjuss в червена премяна и само чакаше да кацне на картичка. Всъщност първоначално смятах да заменя свещта с топка за елха или нещо такова, но все пак я запазих и не съм се отказала от други експерименти в бъдеще.
Снежинките ползвам за пръв път и си мисля че все някога ще прекаля с тях, ама няма начин - страхотни са!

Опитах да направя сияние около пламъчето на свещта и отпечатах с жълто мастило едно глухарче :-), но за съжаление своенравната светеща пудра не благоволи да залепне и се отказах преди да си съсипя фона. Старинния емайл си е друга работа!
Разрошени крайчета, тегел и панделка - само това сметнах за необходимо и съм доволна.
Отвътре си е съвсем семпла.
И защото е квадратна ще я включа в C4C314. а заради paper  piecing - а в  Аvenue613 - 152.

1 коментар:

  1. Всичко си е точно на мястото и напълно достатъчно. Много ми харесва, Стеф!

    ОтговорИзтриване

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...