24 февруари 2016 г.

Шивашки комплект

Помните ли този комплект? Ако не сега ви го припомних - любим ми е. Повторих го, ама не съвсем по желание на една дама. Смених синьото с прекрасно пролетно зелено и кутийката оформих малко по-различно.
Елементите са същите - това беше последното листче от дизайнерската хартия с този десен и честно казано ми свидеше да го нарежа и залепя. Вече имам само остатъци от тази иначе толкова красива хартия. Цветята на Тим Холц от дългия шаблон си заспаха  по местата :-) - харесва ми да имам избор както на форми така и на размери. Мъжът ми каза, че са кичозни, ама хич не го чувам :-)
 Комплектът ще бъде подарен на жена, която шие и се надявам да ѝ хареса и с удоволствие да си ползва кутийката.

Наложи ми се да я довърша набързо и затова от вътре е украсена по съкратената процедура, ама пак стана хубаво.
И ето накрая снимка на един от любимите ми детайли - вдянатата шевна машина, дето е зашила копчето.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...