22 май 2016 г.

Баловете идват

Настъпи "абитуриентският сезон". Темата не ми е от най-любимите, но пък поводът е хубав, получателите и млади и хубави... какво повече му трябва на вдъхновението?!?
Това направих за балът на братовчедката на колежка. Всъщност направих две неща за този бал и идеята беше да са "нещо като комплект". Цветът е съобразен с цвета на роклята и за това "вина" има Злати, която може би преди 4 години ми даде ефектният син картон. Картичката приюти паричен подарък. Ето я картичката в специалния си плик с прозорче. Вътре текста е напечатан, затова го "скрих".
Второто си е плик с пеперуди и пак е за най-предпочитания вид подарък, но от други гости на събитието. 
За него ползвах "китайче" - пеперуда от Руми, любимите рамки с шев от Бо, много перлички, както и любимите ми букви, една сизиксова рамка (за оформяне на вътрешната извивка) и пак сизиксова папка за релеф на дантела. Закопчаването е с магнитче. 
И пак напечатан текст в прозорчето от ляво. И на двете дизайнерската хартия е от едно коледно блокче, ама за щастие не и личи :-)
И така, аз съм доволна, поръчителките ми също... надявам се и абитуриентката да е така.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...