12 март 2018 г.

Розово с бели перли

Тази картичка е за същия юбилей като предишната, този път подарена от сборна формация включваща и моето семейство. Ако си беше само от нас щеше да е много по-бърза и различна от това. Обаче темата "розово с бели перли" ми беше поставена като задание и много ме обърка. За 60 годишнина си представям по-тежки цветове... като на предишната - там аз си ги избрах.
Започнах по схемата на маковете, обаче цветята от картон които подготвих седяха мнооого тежко. После направих това цветенце и като се започна едно подрежданеее...слагах дантела и перли отдолу, отляво... надпис и цифри на всевъзможни места, докато пак не си дойдох на любимата макова схема.
Много се изкушавах да пропусна онази част с цифрите, ама хората казаха сложи ги. И аз слушам и изпълнявам. Ама съм доволна де - хубава стана.
Ето снимка без цифри:
И една на вътрешността. Честно казано изобщо не знаех какво да правя вътре и понеже нямаше кого да питам я направих както ми харесва с надеждата че "който ще я надписва ще го направи както трябва". 
И последно остана да покажа познатата вече кутийка с прозрачен капак.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Благодаря, че поспряхте!
Радвам се на всяко споделено мнение, впечатление или просто усмивка!
Коментарите, съдържащи линкове нямат място тук и ще бъдат изтривани.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...